پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خواهران طلبه

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از برگزاری کارگاه تخصصی ارث برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد .

آرزو فلاحی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، از برگزاری کارگاه تخصصی ارث برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد و با اشاره به اینکه این کارگاه بزودی و در تابستان برای طلاب برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این کارگاه که زیر نظر مدرسان حوزوی برگزار خواهد شد طلاب با احکام شرعی ارث و مباحث حقوقی آن آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کلاس های فوق برنامه نیز برای پر کردن اوقات فراغت طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر برگزار خواهد شد، افزود: کارگاه عملی تجهیز میت شامل احکام غسل و کفن نیز برای طلاب برگزار می‌شود.

سرپرست مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر برگزاری کلاس تجوید و حفظ قرآن کریم، کارگاه آموزش تخصصی اصول مداحی و همچنین برگزاری کلاس آموزش انیمیشن با موضوعات تبلیغ آموزه های دینی و معرفی اماکن و مراکز فرهنگی دینی را از دیگر برنامه های مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(س) الشتر برشمرد.

فلاحی نیا ادامه داد: کارگاه آموزش روابط عاطفی زوجین از منظر آیات و روایات، کارگاه های مقاله نویسی با هدف آموزش تخصصی اصول مقاله نویسی و اردوی فرهنگی طلیعه حضور برای طلاب پایه اول جهت آشنایی با سیمای حوزه و و اهداف طلبگی نیز برای طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۸۰ طلبه سطح ۲ در مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند، گفت: امسال نیز علاقه‌مندان ورود به حوزه علمیه می توانند برای تحصیل حوزوی تا ۳۱ خردادماه جاری ثبت نام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha