پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمدی گلپایگانی

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری، استان لرستان و مردم انقلابی آن را شایسته خدمات افزون‌تر دانست و خواستار تحقق این امر و پیگیری نماینده ولی فقیه و همه مقامات مسئول کشوری و استانی برای حل مشکلات اساسی استان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری دیدار کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، استان لرستان و مردم انقلابی آن را شایسته خدمات افزون‌تر دانست و خواستار تحقق این امر و پیگیری نماینده ولی فقیه و همه مقامات مسئول کشوری و استانی برای حل مشکلات اساسی استان شد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، از مردم استان لرستان به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد و گفت: حضور حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی فرصتی برای رشد مادی و معنوی این استان است.

 لرستان خاستگاه اندیشمندان، فرهیختگان و برجستگان علمی است

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مردم انقلابی استان لرستان به مقام معظم رهبری، گزارشی از شش ماه حضور خود در استان و وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان ارائه کرد.

وی اظهار کرد: استان لرستان خاستگاه اندیشمندان، فرهیختگان و برجستگان علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به جهاد همه جانبه کادر سلامت استان و فعالیت گروه‌های جهادی، جوانان مؤمن و انقلابی، نیکوکاران و سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در مبارزه با ویروس کرونا و اجرای رزمایش مواسات اشاره و آن را کم نظیر و پرافتخار توصیف کرد.

وی خاطرنشان کرد: لرستان از نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار و آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برد.

امام جمعه خرم آباد با طرح مشکلات یاد شده با وجود ذخایر آبی فراوان، خاک حاصلخیز، معادن، گیاهان دارویی و صنایع تعطیل شده خواستار توجه ویژه مسئولان در سطح ملی و کشوری برای رفع مشکلات لرستان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha