پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حرکت به سمت حل مشکلات معنوی و مادی رسالت مبلغان است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در همایش گام دوم تبلیغ که در اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد با تبریک فرا رسیدن میلاد کریمه اهل بیت(ع) و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: تأسیس این سازمان از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با هدف مبارزه با ظلم و فساد نهضت خود را آغاز کرد، افزود: امام خمینی(ره) با اخلاص و ایجاد بصیرت دینی و فرهنگی و روشنگری در بین مردم به مقابله با مراکز فساد پرداخت و در این امر موفق بود و حکومت جمهوری اسلامی را پایه ریزی کرد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه طلاب و مبلغان با روحیه جهادی و خلق حماسه ای بی نظیر در کنار نیروهای جهادی در روزهای شیوع ویروس کرونا در حال خدمت رسانی به مردم بوده و هستند، خاطرنشان کرد: در این روزها مبلغان نیز با خدمت رسانی همه جانبه به مردم، کادر درمان و همچنین تجهیز اموات کرونایی خوش درخشیده و رسالت خود در این زمینه ایفا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اتحاد، همدلی و انسجام در امور تبلیغی و خدمت رسانی از شاخصه های اصلی در امر خدمت رسانی است، خاطرنشان کرد: حرکت به سوی حل مشکلات معنوی و مادی استان رسالت همگان است که باید برای تحقق این اهداف همت خود را بکار گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با تأکید بر اینکه مبلغان و گروه های جهادی در کنار مسئولان و مردم در راستای پیشرفت و آبادانی استان لرستان همت خود را بکار گیرند، گفت: همه با هم یک صدا و متحد در راستای اعتلای روزافزون اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha