پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ طلاب و مبلغان از زمان شیوع ویروس کرونا با ضدعفونی کردن معابر، توزیع اقلام بهداشتی، عیادت از بیماران کرونایی، کمک به کادر سلامت و همچنین در بحث تجهیز اموات کرونایی فعالیت های چشمگیری داشته اند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، پیش از ظهر امروز در همایش گام دوم تبلیغ که در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد با تاکید بر لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت های تبلیغی، گفت: برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغان باید نمود تبلیغی داشته باشد و در این راستا فعالیت های چشمگیری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مبلغان در راستای اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه رسالت خود را انجام می دهند، خاطر نشان کرد: مبلغان با سعه صدر و فعالیت جهادی در همه عرصه ها در حال خدمت رسانی به مردم هستند و کارنامه درخشانی از خدمت به مردم در بحث سیل سال گذشته و شیوع ویروس کرونا از خود به جای گذاشته اند.

امام جمعه پلدختر در ادامه با بیان اینکه برنامه های تبلیغی با انسجام برگزار شود، اظهار کرد: برنامه های تبلیغی باید برای همه اقشار با محتوا برگزار شود تا شاهد خروجی موفق تبلیغ دینی در جامعه باشیم .

کار جهادی طلاب با ورود به حوزه آغاز می شود

حجت الاسلام علی نیا، هم به نمایندگی از طلاب و مبلغان جهادی برادر استان، گفت: طلاب و مبلغان با همه توان از زمان آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا در حال خدمت رسانی به مردم بوده و تا قطع کامل زنجیره این ویروس در خدمات رسانی به مردم در صحنه هستند .

 وی با اشاره به اینکه فعالیت طلاب و مبلغان لحظه ای متوقف نخواهد شد، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان از زمان شیوع ویروس کرونا با ضدعفونی کردن معابر، توزیع اقلام بهداشتی، عیادت از بیماران کرونایی، کمک به کادر سلامت و همچنین در بحث تجهیز اموات کرونایی فعالیت های چشمگیری داشته اند .

این مبلغ جهادی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با تمام توان در حمایت از برنامه های قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در صحنه بوده است، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان در عرصه خدمت به مردم، با خدا معامله کرده اند.

وی بر برگزاری دوره های تخصصی فعالیت تبلیغی در همه عرصه ها برای طلاب و مبلغان تاکید کرد و گفت: این دوره ها می تواند فعالیت تبلیغی و جهادی طلاب و مبلغان را انسجام بخشد و جامعه را برای اهداف تبلیغی گام دوم موفق سازد .

لزوم استحکام بنیان خانواده

 خانم میرزایی از فعالان عرصه تبلیغ حوزه خواهران نیز با بیان اینکه برای اشاعه فرهنگ دینی و استحکام بنیان خانواده باید فعالیت های جهادی و عمیق صورت گیرد، گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام اهداف خود را برای کمرنگ کردن نقش خانواده اسلامی در جامعه بکار گرفته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha