جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فعالیت جهادی روحانیون

حوزه/ مبلغان، امین و خدمتگزار مردم هستند و خدمت به جامعه و نظام جمهوری اسلامی برای آنها افتخار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در همایش گام دوم تبلیغ که در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد با بیان اینکه الگوی مردمی سازی، جهاد همه جانبه و پیشرفت اهداف انقلاب از مهترین رسالت های تبلیغی است، گفت: مخاطبان تبلیغ از همه اقشار هستند و در طول سال اداره کل تبلیغات اسلامی برای اقشار مختلف برنامه ها و همایش های خاص دارد .

وی با بیان اینکه ائمه جماعات در مساجد محور فعالیت ها هستند، خاطر نشان کرد: طرح امام محله در ۲۹ محله استان در حال اجرا است و در این راستا فعالیت های چشمگیری صورت گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مساجد و مراکز دینی از زمان شیوع ویروس کرونا مساجد به دلیل حفظ سلامتی مردم  تبلیغ عملی نداشته اند، ادامه داد: امید می رود مبلغان در این راستا همت جهادی داشته باشند و برنامه ها را با شور و انگیزه خاصی در مساجد برگزار کنند .

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان با بیان اینکه در طول سال برای مبلغان و فعالان دینی فرهنگی در طول سال همایش ها و کارگاههای دانش افزایی برگزار می شود، گفت: مبلغان و فعالان دینی برای تعالی اهداف دینی و فرهنگی و تبلیغ مطلوب و موفق در این کارگاه ها و همایش ها شرکت می کنند.

مبلغان، امین و خدمتگزار مردم هستند

حجت الاسلام مجتبی بیرانوند، امام جمعه بیرانشهر هم در این همایش با بیان اینکه برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغان در همه عرصه ها در جامعه در حال انجام است، گفت: ترویج و صیانت از آموزه های دینی و قرآنی در جامعه حاصل زحمات و خدمات علما، فضلا و فعالان عرصه دین و فرهنگ است که باید این خدمات به جامعه معرفی شود.

وی ادامه داد: مبلغانی که در روستاها و مناطق مختلف حضور می یابند باید به فرهنگ و  منش اخلاقی مردم آن مناطق آشنایی داشته باشند تا تبلیغ اثرگذاری صورت گیرد.

امام جمعه بیرانشهر با اشاره به اینکه مبلغان و طلاب با تبلیغ و فعالیت جهادی در عرصه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در صحنه هستند، خاطر نشان کرد: مبلغان، امین و خدمتگزار مردم هستند و خدمت به جامعه و نظام جمهوری اسلامی برای آنها افتخار است.

وی در پایان با اشاره با اینکه ائمه جمعه و مبلغان از تمام ظرفیت های تبلیغی برای نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه بهره بگیرند، گفت: مبلغان و فعالان حوزه دین و فرهنگ باید با اخلاص، صبوری و مطالعه، در راستای خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به شبهات افراد جامعه در صحنه باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha