جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 905062
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
مهدی پندار

حوزه/ معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه سرمایه گذاری سماوری اصفهانی در لرستان گفت: اولویت سازمان اوقاف ایجاد زنجیره ارزش و حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، مهدی پندار، معاون معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه مراسم افتتاح پروژه مذهبی تجاری موقوفه سماوی اصفهانی شهرستان خرم آباد، گفت: یکی از اولویت های سازمان اوقاف ایجاد زنجیره های ارزش و حمایت از شرکت  های دانش بیان است.

پندار افزود : اتفاق جدید که در بحث سرمایه گذاری در پروژه ها داشته ایم، سرمایه گذاری موقوفات در یکدیگر است.به این معنی که موقوفاتی که منابع مالی قابل توجهی را دارند حتما در موقوفات کم در آمد سرمایه گذاری کنند و در این راستا نیز دست سرمایه گذاران بخش خصوصی را به گرمی می فشاریم و از مشارکت و همکاری با این بخش استقبال می کنیم.

معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: حوزه وقف، حوزه ای مناسب برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است و در این بخش می توانند با امنیت خاطر در موقوفات سرمایه گذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha