شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام حسینی گفت: صیانت از موقوفات یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌ها باید در کنار هم و با تعامل از موقوفات صیانت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، امروز در دیدار شهردار منطقه ۵ تبریز، اظهار کرد: صیانت از موقوفات یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌ها باید در کنار هم و با تعامل از موقوفات صیانت کنند.

وی با بیان این‌که تعامل و همکاری نهادها و ارگان‌ها نقش موثری در صیانت از موقوفات دارد، افزود: این تعاملات بسترساز خدمات خوبی در جامعه خواهد بود.

شهردار منطقه ۵ تبریز نیز در این دیدار، گفت: ما حافظ منافع نظام و منافع مردم هستیم و اعلام آمادگی می‌کنیم که در راستای صیانت از موقوفات، در کنار اداره کل اوقاف بوده و تعامل خواهیم داشت.

میر علی‌اصغر نساج با بیان این‌که همه مسئولان باید از این تعامل فی مابین استفاده کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به جامعه عرضه کنیم، افزود: باید تلاش کنیم هیچ حق و حقوقی به ویژه در حوزه موقوفات در جامعه تضییع نشود.

شهردار منطقه ۵ تبریز اظهار کرد: در راستای صیانت از موقوفات و انجام امور به صورت قانونی، به تعامل با اداره کل اوقاف نیاز داریم و تا جایی که لازم باشد در این زمینه همکاری خواهیم کرد.

وی افزود: نهادها و ارگان‌ها هر قدر تعاملات خود را گسترش دهند، راحت‌تر و قانونی‌تر می‌توانند اقدامات خود را در سطح شهر اجرا کنند.

نساج با بیان این‌که نیات موقوفات باید اجرایی شود و همه وظیفه صیانت از موقوفات را داریم، ادامه داد: در حوزه احداث و ساماندهی مساجد اعلام آمادگی می‌کنیم تا جایی که قانون اجازه دهد تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که ارائه خدمات عمومی را وظیفه خود می‌دانیم و یک سری کارها را با همکاری اوقاف انجام خواهیم داد، افزود: در مسیرگشایی‌ها نیز استعلامات لازم را انجام خواهیم داد تا امورات به صورت صحیح و قانونی پیش برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha