جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خطیب

حوزه/ عبدالمجید خطیب به عنوان «معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر صافی، طی حکمی عبدالمجید خطیب را به عنوان «معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان» منصوب کرد.

 در این حکم آمده است: به موجب این حکم، جناب عالی را که بحمدالله از نظم و پشتکار و درایت و هوشمندی لازم در امور مدیریتی و حسن سلوک و رفتار در امور اجرایی برخوردار هستید به مسؤلیت «معاونت پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)» برمی گزینم.

انتظار است ضمن تداوم فعالیت های جاری و وظایف روزمره معاونت پژوهشی مؤسسه، تحقق سریع دستاوردهای مکتوب علمی و پژوهشی طلاب مؤسسه در امتداد و بلکه موازی با فعالیت های آموزشی آنان را در دستور کار خود قرار داده و در عین حال تلاش نمایید تا نگاه شوراهای علمی مؤسسه از موضوعات پیرامونی دوره های تحصیلات تکمیلی وابسته به حوزه یا دانشگاه، به طراحی مدل ها و سازوکارهای برگزاری دوره های مستقل انعطاف پذیر و کارکرد محور و دارای جاذبیت در شاخه های مطالعات دینی و اسلامی مورد نیاز مبلغان، توسعه یابد.

کشف و هدایت استعدادها و خلاقیت های طلاب مؤسسه و آشنا ساختن هر چه بیشتر طلاب مؤسسه با منابع، روش ها، ابزارها و نرم افزارهای نوین تحقق و پژوهش دینی و جهت دهی پژوهش های آنان به سوی حل ملموس مسائل راهبردی دفتر، چند رسالت مهم دیگر در این جایگاه است که عزم و اراده و برنامه ریزی قاطع و هوشمندانه شما را می طلبد.

لازم می دانم از زحمات جناب آقای روح الله بابایی در این سمت تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان در مسؤلیت جدید ریاست اداره نشر و بازنشر محصولات دفتر آرزوی موفقیت کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha