شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
منصوب

حوزه/ حجت الاسلام محسن کاردانپور به عنوان به عنوان «سرپرست معاونت آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان» شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر صافی طی حکمی حجت الاسلام محسن کاردانپور را به عنوان «سرپرست معاونت آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: به موجب این حکم، جناب عالی را که بحمدالله از سابقه ممتاز در انجام موفق امور کارشناسی آموزش و حسن سلوک و رفتار با طلاب و اساتید مؤسسه برخوردار هستید به مسؤلیت سرپرستی معاونت آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) بر می گزینم.

تقویت انگیزه و نشاط علمی طلاب مؤسسه، پیگیری مجدانه و دلسوزانه امور آموزشی و فرهنگی آنان و برقراری نظم و انضباط و ایجاد جاذبه و خلاقیت افزونتر در ارائه برنامه های درسی و فرهنگی طلاب، استفاده هرچه بیشتر از ابزارهای نوین آموزشی و سامانه آموزش مجازی ال ام اس به منظور فرآوری و نشر محصولات فاخر آموزشی، تعامل سازنده و نیکو با همکراران همطراز در معاونت های آموزش حوزه علمیه قم و دفتر تبلیغات اسلامی قم، توسعه دوره های رسمی حوزوی و دانشگاهی مؤسسه متناسب با مسائل راهبردی دفتر و همکاری با معاونت فرهنگی تبلیغی شعبه برای تشکیل گروه های تبلیغی تخصصی و نوین در بین دانش پژوهان مؤسسه، از دیگر اقدامات جناب عالی در این مسؤلیت خواهد بود.

گفتنی است، پیش از این، عبدالمجید خطیب، معاونت آموزش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) اصفهان را برعهده داشت که به عنوان معاون جدید پژوهشی مؤسسه ادامه فعالیت خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha