پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی- امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان انتخاب دکتر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی انتخاب دکتر محمدباقر قالیباف را به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ارجمند، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان منتخب مردم به عنوان رئیس قوه مقننه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را که نشانگر تعهد و تجارب ارزشمند شما در مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تبریک عرض می‌نمایم.

امید است در آغازین سال های گام دوم انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی شما و نیز حضور فعال و اثرگذار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شاهد پیشرفت کمی و کیفی اقتصادی، فرهنگی و رشد اشتغال جوانان و رفع تنگناهای معیشتی مردم به ویژه مردم استان لرستان که سال ها از نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق کسب وکار رنج می برند، با تدابیر جنابعالی در جهت رفع دغدغه های اقتصادی مردم باشیم.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم در مسیر تحقق تدابیر و رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را درخواست می‌نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha