جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم در راستای دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه رفع مشکلات معیشت مردم، لازم است فراجناحی، جهادی و انقلابی عمل کنند.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس یازدهم، اظهار داشت: همواره مقام معظم رهبری در سخنان خود در ابتدای هرسال بر تولید و رفع مشکلات اقتصادی جامعه تأکیددارند و بر همین مبنا سال‌ها را نام‌گذاری می‌کنند که این امر نشانگر دغدغه معظم له برای رفع مشکلات معیشت جامعه است.

 جناح‌بازی‌های متداول ممنوع

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه افزود: نمایندگان منتخب مردم باید با نگاهی وسیع و آینده‌نگرانه قوانینی وضع کنند که تا حد امکان مشکلات جامعه در زمینه‌های مختلف به‌ویژه اقتصاد و معیشت مردم رفع شود.

وی ضمن تأکید بر پرهیز نمایندگان مجلس از جناح‌بازی‌های متداول، تصریح کرد: ملت ایران بدون در نظر گرفتن حزب و جناح‌های سیاسی و تنها با توکل به خداوند متعال و برای اعتلای اسلام ناب، انقلاب کردند و نباید گرایش و توجه بی‌شائبه محرومان به انقلاب و حمایت بی‌دریغ آنان از اسلام فراموش شود.

اولویت دادن به معیشت طبقات ضعیف

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: اولویت دادن به معیشت طبقات ضعیف و در نظر گرفتن اشتغال و تولید داخلی و برنامه‌ریزی برای کاهش تورم، رعایت تقوا و انصاف در انجام وظایف نظارتی، موضع‌گیری‌های انقلابی در حوادث مهم و تعامل برادرانه با قوای مجریه و قضائیه از مهم‌ترین عناوین پیام مقام معظم رهبری به منتخبین مجلس یازدهم بود؛ که اگر این موارد به‌درستی رعایت شوند، مشکلات کشور و جامعه اسلامی ما رفع می‌شوند.

نظارت دقیق بر اجرای قوانین

وی تأکید کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم ما در همه آزمون‌ها سربلند و پیروز شدند و انتظار می‌رود نمایندگان مجلس با وضع قوانینی برای برقراری عدالت و از بین رفتن فواصل طبقاتی در جامعه و نظارت دقیق بر اجرایی شدن آن قوانین، ثمره همکاری و حضور جانانه مردم همیشه در صحنه را تقدیم کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha