پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمزه بابایی مقدم

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری بنیاد علوی و در قالب رزمایش مواسات، از نیازمندان جامعه قرآنی که از شیوع کرونا آسیب‌ دیده‌اند، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حمزه بابایی مقدم، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش مردمی مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، مؤسسات، خانه‌های قرآن و فعالان قرآنی مساجد استان خراسان شمالی، به‌طور خودجوش و خداپسندانه اقدامات شایانی انجام داده‌اند که قابل‌تحسین است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام کرونایی و با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه کادر پزشکی بیمارستان‌ها به ماسک و لوازم بهداشتی، مؤسسات، خانه‌های قرآن و فعالان قرآنی این استان با همکاری خیرین اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه محلول‌های ضدعفونی و بسته‌های غذایی ویژه نیازمندان کردند تا بخشی از نیاز جامعه مرتفع شود.

بابایی مقدم افزود: با توجه به پیگیری‌های مستمر رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و همکاری مؤثر مدیرعامل بنیاد علوی، مقرر شد به هر تشکل قرآنی که در رزمایش مواسات فعال بوده، مبلغ ۲۵ میلیون ریال در قالب کارت هدیه ۵ میلیون ریالی تعلق گیرد.

وی اظهار کرد: این مبلغ ویژه کمک به نیازمندان و در راستای رزمایش مواسات بوده و به ۱۰ نفر به‌صورت نقدی و یا غیر نقدی اهداء می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد: رزمایش مواسات در راستای جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه خیرین برای دستگیری از نیازمندان آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در خراسان شمالی همچنان ادامه دارد و مؤسسات قرآنی این استان همراه با دیگر تشکل‌های مذهبی در این خصوص فعالیت قابل‌توجهی دارند.

منبع: پایگاه سازمان تبلیغات

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha