شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش

حوزه/ وزیر آموزش‌وپرورش وجود خیرین و نیکوکاران در آموزش و پرورش را ذخیره‌ای پربار، ارزشمند و با برکات زیادی برای نظام تعلیم و تربیت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش ‌و پرورش همزمان با سالگرد درگذشت بنیانگذار جامعه خیران مدرسه ساز پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مؤمنان واقعی و انسان‌های صاحب‌خرد و اندیشه در هر عصر و نسلی، تلاش نموده‌اند خود را به ویژگی نیکوکاری، آراسته سازند و در کار وزندگی پرهیاهوی امروز، در طلب محبت و رضایت پروردگار گام بردارند.

گنجینه‌ی وجود خیرین و نیکوکاران عزیز در آموزش‌وپرورش، ذخیره‌ای پربار و ارزشمندی است که حقیقت برکات زیادی برای نظام تعلیم و تربیت و میهن عزیزمان داشته است.

زنده‌یاد دکتر محمدرضا حافظی از مفاخر برجسته و کم نظیر است. انسان وارسته و بزرگی که با اهتمام به امور خیر، باقیات الصالحات ارزشمندی از خود به‌جای گذاشته و خط شکن و طلایه دار حسنه‌ی بزرگ مدرسه سازی شده‌اند. مرحوم حافظی دغدغه فرزندان ایران‌زمین و آبادی و اعتلای وطن را داشتند و با اخلاص و سخاوت بی‌حد خود منشأ ثمرات و اثرات زیادی شده‌اند.

اکنون در آستانه نخستین سالروز درگذشت این چهره ماندگار فرهنگ و نیکوکاری ایران زمین و بنیان‌گذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، با گرامیداشت یاد و نام دکتر محمدرضا حافظی، پدر مدرسه‌سازی ایران قدرشناس و پاسدار اقدامات ارزشمند ایشان هستیم و امیدوارم با یاری خداوند منان و کوشش در جهت تحقق خواسته‌ها و اهداف آن مرحوم، بهترین نوع تکریم و بزرگداشت ایشان را به منصه‌ی ظهور برسانیم.

یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha