سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جابر مهدیار

حوزه/ نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: طبق برآرودهایی که صورت گرفته است نیازمند مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه زائر هستیم که تاکنون با توجه به شرایط اقتصادی کشور ۱۵ درصد اجرا شده است، همچنین مبلغ ۵ و هفت دهم نیز جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جابر مهدیار عصر امروز در جلسه مجمع خیرین بنیاد زائر که در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: با تصمیماتی که در صنوات قبل و در زمان آیت الله ایمانی گرفته شده است بنا شده تا زائر سرایی برای افراد محروم ایجاد کنیم که بتوانیم یک محل اقامت دائمی در مشهد داشته باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: استان های دیگری همانند استان فارس نیز اقداماتی از برای ساخت زائر سرا انجام داده اند، البته استان فارس بنا دارد تا در سال 65 هزار نفر از زائران مشهد مقدس را پذیرش کند.

مدیرعامل بنیاد زائر استان فارس اظهار کرد: باید با یک برنامه ریزی دقیق فعالیت ها را پیش ببریم، هنگامی که بحث محرومین را انجام می دهیم مجموعه کارمندان دولت، نیرو های مسلح نیز لحاظ می شوند، و به همین مناسبت است که شهردار شیراز در این امر مشارکت کرده است از این رو باید تصمیماتی گرفته شود که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: زائر سرایی در حال ساخت استان فارس دارای حدود 12 هزار متر مربع زیر بنا است که تاکنون اقداماتی همچون تامین زمین، گرفتن مشاور، تهیه نقشه، نقشه برداری، گود برداری، اجرای سازه نگهبان، اجرای میکرو فایل، اجرای سازه نگهبان به منظور استحکام بخشی و پایداری و اجرای فونداسیون  انجام شده است.

مدیرعامل بنیاد زائر فارس افزود: طبق برآردهایی که صورت گرفته است نیازمند مبلغ 50 میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه زائر هستیم که تاکنون با توجه به شرایط اقتصادی کشور 15 درصد اجرا شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha