جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ حجت‌الاسلام خادمی گفت: با همکاری بنیاد علوی و در قالب رزمایش مواسات، مبلغ ۸ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال به صورت کارت هدیه به تشکل های دینی برای توزیع بین نیازمندان خراسان شمالی تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگویی اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار مهم زندگی مؤمن که مورد تأکید دین مبین اسلام است، مسئله‌ی برآوردن حاجات مؤمنین و گره‌گشایی از زندگی آن‌هاست و اهمیت این موضوع در حدّی است که نبی مکرم اسلام (ص) می‌فرمایند: «هر کس دل مؤمنی را شاد کند، مرا شاد نموده و هر که مرا شاد نماید خدا را شاد نموده است».

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی چند ماه اخیر و به‌واسطه شیوع بیماری کرونا، مردم جامعه به‌ویژه نیازمندان با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شده‌اند و اگر از آن‌ها دستگیری نشود آثار و تبعات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: مبلغان دینی و فعالان مذهبی در اقصی نقاط کشور از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا با عزمی جزم برای پیشگیری از این ویروس وارد میدان شدند و در این بازه زمانی چند ماه اقدامات بسیار خوبی درزمینه جمع‌آوری کمک‌های خیرین انجام دادند.

وی افزود: پویش «به توان ما» یکی از اقدامات شایسته‌ای بود که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شد تا مردم و هیئات مذهبی بتوانند کمک‌های خود را به دست نیازمندان آبرومند برسانند.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار کرد: اخیراً سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری بنیاد علوی برای کمک به نیازمندان واقعی دوباره وارد میدان شده است و در این زمینه کارت‌های هدیه ۲ میلیون ریالی و ۵ میلیون ریالی به تشکل‌های مذهبی و قرآنی تحویل‌شده است تا به دست نیازمندان شناسایی‌شده در محلات رسانده شود.

وی عنوان کرد: در استان خراسان شمالی تعداد ۲۷۳۷ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و تعداد ۵۵۶ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی بین مساجد، هیئات مذهبی و تشکل‌های قرآنی توزیع‌شده است که مجموع مبلغ این کمک‌ها بالغ ‌بر ۸ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال است.

وی در پایان با اشاره به یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به‌فرمان امام خمینی(ره)، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی مبلغان و تشکل‌های دینی از ابتدای انقلاب تاکنون در مسیر خدمت به جامعه همواره پابه‌رکاب بوده و هست و در این مسیر از تمام توان خود مایه گذاشته است، امام لازم است خدمات فرهنگی، اجتماعی و دیگر خدماتی که این قشر برای تعالی جامعه اسلامی انجام می‌دهند، بیشتر مورد نظر مسئولان و مردم قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha