پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا حدائق

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا حدائق، مردمی بودن را یکی از وظایف و رسالت‌های نمایندگان مجلس دانست و گفت: درب اتاق‌های مسئولان و نمایندگان مجلس باید به روی مردم باز باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا حدائق، تولیت مدرسه علمیه منصوریه شیراز در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، آغاز به کار مجلس یازدهم را مورد توجه قرارداد و اظهار داشت: مجلس یازدهم در حالی آغاز شد که شاهد انتخاب افرادی که علاقه‌مند به ارزش‌های انقلابی بودند، هستیم، البته نتیجه  یک اعتماد عمومی از سوی مردم است.

وی در ادامه با تصریح اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) تا ابد برای همه بشریت تا الگو و اسوه است، اضافه کرد: ازجمله ویژگی‌های رسول خداوند این بود که همیشه در دسترس مردم بود، حضرت علی(ع) نیز پیرامون این موضوع می‌فرماید پیامبر(ص) پزشک سیار بود، ازاین‌رو قطعاً هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی باید از پیامبر اسلام(ص) تبعیت کند.

نمایندگان مردمی باشند

مسئول مجتمع فرهنگی مذهبی خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید مردمی باشند، عنوان کرد: نمایندگان مجلس در روز قیامت باید پاسخگوی بار مسئولیتی که مردم به آنان سپرده‌اند، باشند.

وی افزود: مردمی بودن و در دسترس مردم بودن باید یکی از وظایف و رسالت‌های نماینده‌های مجلس باشد، درب اتاق‌های مسئولان و نمایندگان مجلس به روی مردم باز باشد، در واقع باید مسئولان، مدیران و نماینده‌های مجلس به‌سوی مردم بروند نه اینکه مردم در تنگناها به سراغ  آنان بروند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حدائق ابراز امیدواری کرد: در دوره جدید مجلس نمایندگان بتوانند پاسخگوی مشکلات مردم، نیازهای آنان و معضلات اجتماعی باشند.

وکلای ملت مشکلات مردم را فراموش نکنند

وی خاطرنشان کرد: وکلای ملت نباید رسیدگی به مشکلات مردم را فراموش کنند، چراکه دوره آنان نیز به اتمام خواهد رسید، لذا به‌گونه‌ای عمل کنند که پس از تمام شدن این دوره شرمنده خداوند و مردم نباشند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان فارس در پایان، مردم ایران را مردمی بسیار قدرشناس، فهیم و صبور دانست و بیان کرد: امام راحل فرمود در هیچ دوره‌ای از تاریخ چنین ملتی ندیده که این‌گونه حاضرند از مال و جان خود در راه ارزش‌های دینی و انقلابی هزینه کنند، از این‌ رو حق مردم است که به بهترین نحو به آنان خدمت شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha