جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه خواهران طلبه این مدرسه در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

آرزو فلاحی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه همزمان با سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره)، برنامه هایی به همت خواهران مبلّغ در فضای مجازی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های دل نوشته‌ای برای امام(ره)، تببین وصیت نامه امام راحل و همچنین بیان و اهداف دستاوردهای والای انقلاب بخشی از این برنامه ها است.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی برای خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر اشاره و خاطرنشان کرد: این مسابقه در فضای مجازی و از کتاب آداب نماز امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

سرپرست مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر، اهمیت جایگاه نماز از دیدگاه امام خمینی(ره) و نگاه عرفانی به این آئین عبادی، نقش ملموس نماز در زندگی و اهمیت مطالعه و پژوهش در بحث نماز را از مهم‌ترین محورهای برگزاری این مسابقه برشمرد.

فلاحی نیا در پایان گفت: این مسابقه فردا در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برگزار و در پایان به افراد برتر از طرف دفتر امام جمعه شهرستان هدایایی تقدیم خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha