جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به شجاعت ذاتی و شخصیت والای امام راحل گفت: در این برهه حساس تنها راه عبور از مشکلات ادامه مسیر امام خمینی (ره) و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است تا اقتدار نظام و پیشرفت کشور ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره باه این‌که امام خمینی (ره) فیلسوفی الهی، عارفی ربانی، فقیهی اصولی و مرجع تقلید مردمی بودند، اظهار داشت: ایشان پـس از انبیای بزرگ الهی و ائمه معـصومین (ع) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت هستند که با اندیشه‏‌های بلند الهی و تلاش‏های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سرمنشا تحولات عظیمی‌ در ایران و جهان شدند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع بودند و یکی از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاریخ را به پیروزی رسانده و نظامی بی‌بدیل را پایه ریزی و رهبری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امام راحل پیوسته بر وحدت مسلمین تاکید داشتند و آیه «وَ اعتَصِموا بِحَبل اللهِ جَمیعا وَ لا تَفَرَقوا» را برای مسلمانان جهان یادآور می‌شدند و نتیجه این وحدت تقویت روحیه استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان و مستکبرین جهان است

وی افزود: مبارزه با استکبار، استقلال، خودکفایی به معنای کامل، ایجاد وحدت و همبستگی بین مردم، توجه به ملت‌های مظلوم و عزت بخشیدن به اسلام از جمله اهداف بزرگی بود که امام راحل با همه توان سعی داشتند به آن‌ها برسند و امروز بیداری اسلامی در کشورهای عربی و ملت‌های آزادی‌خواه نیز نشأت گرفته از نهضت بزرگ امام خمینی (ره) بود.

حجت‌الاسلام داداش زاده با اشاره به شجاعت ذاتی و شخصیت والای امام راحل، گفت: ایشان در شرایط سخت و بحرانی انقلاب، با شهامت خدادادی که در وجود معظم له بود جمله تاریخی "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" را فرمودند؛ این کلام نشان از اوج اعتماد به خدای متعال دارد.

وی بیان داشت: مردم ایران باید قدردان انقلاب و امام راحل باشند و همواره یاد آن امام سفر کرده و آرمان‌های ایشان را به خاطر داشته باشند و در این برهه حساس تنها راه عبور از مشکلات ادامه مسیر امام خمینی (ره) و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است تا اقتدار نظام و پیشرفت کشور ادامه داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: عظمت کنونی میهن اسلامی ایران از ارزشی است که امام راحل به مردم کشورمان ارزانی فرمودند و لازم است شخصیت برجسته امام بزرگوار را بازشناسی کنیم و اهداف والای ایشان جهت تحقق و به ثمر نشستن این انقلاب را برای نسل کنونی و آیندگان بشناسانیم.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha