پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسه طلاب قروه و کامیاران با حضور حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: شخصیت امام راحل بی‌نظیر و احیا کننده حکومت الهی در قرن معاصر بود که ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خردادماه، اظهار داشت: راهی که امام خمینی(ره) انتخاب کرد بسیار بزرگ و ستودنی است، لذا از خداوند می خواهیم که همه ما را ادامه دهنده راه این رهبر بزرگ قرار دهد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد را باید نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران علیه نظام ستم شاهی عنوان کرد، بیان داشت: بی گمان انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد بود و نجات نوع بشر در دستان منجی آخرالزمان است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این انقلاب از ابتدا تاکنون دشمنی های زیادی دیده است و این معاندان دست به هر کاری زده اند که این نظام اسلامی و الهی ساقط شود و نهایت آرزوی آنان فوت امام خمینی(ره) و فروپاشی این انقلاب بود که با انتخاب امام خامنه ای تمام این آرزوهای شیطانی از هم پاشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی افزود: به جرأت می توان گفت که امام راحل اسوه و الگویی ناب برای بشر امروزی است و زندگی ثابت کرده است که در هر دوره ای جامعه نیازمند چنین رهبران بزرگی است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رسیدن نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا شکست بزرگی برای استکبار جهانی بود، گفت: امروز قدرت انقلاب اسلامی به‌ جایی رسیده است که تمام ابرقدرت‌ها باید در برابر اقتدار و عظمت این نظام سر فرود آورده و تعظیم کنند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امام‌خمینی(ره) انسانی الهی به تمام معنا بود که با کلام خداوند، با اراده در برابر طاغوت ایستادگی و حکومت اسلامی را تشکیل داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: شخصیت امام راحل بی‌نظیر و احیا کننده حکومت الهی در قرن معاصر بود که ابهت دو ابرقدرت را در جنگ شکست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود گفت: امروز برای بقای این انقلاب اسلامی و مردمی باید نیروهایی انقلابی و رهرو امام راحل تربیت و مسئولیت بگیرند و تنها از این راه است که می توان اقتدار و وحدت موجود را توسعه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha