سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان به مناسبت فرارسیدن چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هنوز اندوه نیمه خردادسال ۱۳۶۸ بر قلب ها سنگینی می‌کند و طنین صدای روح بلند امام به ملکوت اعلی پیوست در گوش‌ها می پیچد.

رفتن نه یک رهبر که پدر امت بود دلسوز و مهربان بزرگ مردی که برای اینکه آسایش و عزت و سربلندی این ملت را ببیند مرارتهای بسیار کشید.

۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی خمینی کبیر و منادی حق و عدالت و احیا کننده‌ی ارزشها و شریعت ناب محمدی است.

شکستن هیمنه و ابهت طاغوت ره آوردی است که امام خمینی(ره) با توکل بر خدا و متحد کردن ملت ایران این پیام را به جهانیان ابلاغ کرد که استکبار و حکومت های خودکامه و مستبد اگر در مقابل اتحاد و همبستگی ملت و مردم قرار بگیرند محکوم به شکست هستند.

درس امام خمینی(ره) همان درس سیدالشهدا است؛ آزادگی و آزادزیستن و دین را از سیاست جدا نکردن، ثابت کردن این مقوله که اسلام می تواند هم جوابگوی نیازهای معنوی بشر باشد و هم دنیای انسان را آباد کند.

میراث بزرگ امام راحل که همان حکومت اسلامی و ولایت مطلقه فقیه است در گذر این سالها به رشد و تعالی مطلوب خود رسیده است و نوید یک حکومت مقدمه ساز ظهور و عدل و قسط و داد را می دهد که به حول و قوه الهی همانطور که قرآن وعده داده است این میراث امام خمینی(ره) راه رسیدن به آن را تسهیل خواهد کرد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان ضمن گرامیداشت سالگرد آن یار سفر کرده، به دشمنان انقلاب و نظام اعلام می‌دارد سر سوزنی از باورها و اعتقادات و در دفاع از آرمان های آن امام عظیم الشأن کوتاه نخواهدآمد و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و امام خامنه ای تا آخرین نفس بر این راه، استوار خواهیم ماند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha