جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام خمینی

حوزه/ سیسی با بیان این که ایستادگی در برابر ظلم و جور پیام انقلاب امام خمینی(ره) بود، گفت: امام خمینی(ره) با الهام گرفتن از قیام امام حسین(ع) و اهداف و آرمان های حسینی، انقلاب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد علی سیسی در همایش مجازی «نهضت عاشورا در اندیشه امام خمینی(ره)» که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، با بیان این که در آموزه های دینی قیام امام حسین(ع) مایه الگو گیری است، گفت: او به تمام مردم دنیا و آزادی خواهان آموخت که باید در برابر طاغوت و ظلم و ستم ایستادگی کرد.

اندیشمند و فعال رسانه ای اهل سیرالئون بیان داشت: قیام امام حسین(ع) اشاره می‌ کند که در حقیقت باید برای زنده نگاه داشتن تعالیم اسلامی و ارزش های دینی تلاش کرد و امام خمینی(ره) هم به همین منظور و با الهام گرفتن از چنین قیامی از امام حسین(ع) الگو گرفته و انقلاب کرد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) برای زنده نگاه داشتن تعالیم اسلام شجاعانه قدم برداشت، گفت: ایشان با اقتدار در قبال طاغوت و فساد ایستادگی کرد و تلاش کرد تا فساد و ظلم و جور پایان پیدا کند.

سیسی یادآور شد: شخصیت برجسته ایشان برای کسانی که با دقت با توجه به قیام و انقلاب امام حسین(ع) نگاه می‌ کنند، قابل توجه است و یک نکته مهم وجود دارد و آن هم این است که او به تمام برادران و خواهران و تمام مردم دنیا گفت باید در برابر طاغوت و ظلم و جور ایستادگی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha