سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کمک مومنانه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه از ابتدای رزمایش همدلی و مواسات برای کمک به اقشار ضعیف، روحانیون و طلاب همگام با سایر نیروهای جهادی در جمع‌آوری کمک های مؤمنانه در صحنه حاضر بوده اند، افزود: در این راستا ۱۳ مدرسه علمیه و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان لرستان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) کمک های مؤمنانه خیران را جمع آوری و با برنامه ریزی و شناسایی نیازمندان، این اقلام را بین نیازمندان توزیع کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل اقلام مهم سبد غذایی خانوار از جمله گوشت، برنج، روغن و... بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امید می‌رود با همدلی و انسجام بیشتر خیران در راستای کمک های مؤمنانه به اقشار ضعیف و کم درآمد قدم برداشته شود، گفت: مردم نوع‌دوست استان لرستان همانند سایر مردم کشور در راستای جمع آوری کمک های مؤمنانه خوش درخشیده اند و جمع آوری این کمک ها تداوم خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در پایان با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا روحانیون و طلاب نیز با ارائه خدمات جهادی گوناگون در کنار مردم بوده‌اند، گفت: طلاب و روحانیون با ارائه مشاوره‌های دینی، فرهنگی و بهداشتی حضور در بیمارستان ها و کمک به مدافعان سلامت و همچنین حضور در غسالخانه ها و آرامستان‌ها برای تجهیز اموات کرونایی رسالت دینی و جهادی خود را انجام داده و تا قطع کامل رنجیره ویروس کرونا در خدمات رسانی به مردم آماده و در صحنه خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha