سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی مدیر جدید حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از اجرای ۵ طرح عمرانی حوزوی در مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون این ۵ طرح عمرانی حوزوی در استان فعال یا نیمه فعال هستند بیان داشت:با پیگیری های لازم و بازدیدهای مستمر از این طرح ها امید می روود هر چه زودتر ساخت و احداث این طرح ها شتاب گیرد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد هم اکنون با پیشرفت خوبی در حال اجرا است، افزود: خیران در این زمینه همت والایی داشته اند و روند پیشرفت این طرح مطلوب است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه ساخت و احداث مدرسه علمیه رضوی الشتر به عنوان یکی از بزرگترین مدارس علمیه غرب کشور از دیگر طرح های عمرانی حوزوی در استان لرستان است، خاطرنشان کرد: این طرح که قرار است در زمینی با مساحت ۳ هزار متر مربع ساخته شود ۵۰ درصد از خاکبرداری آن نیز انجام گرفته که امید می رود با همت خیران نیک اندیش و تخصیص اعتبار لازم روند ساخت این طرح شتاب گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی احداث مدرسه علمیه دورود را نیز از دیگر طرح های عمرانی حوزوی برشمرد و گفت: اجرای این طرح هم به پیمانکار جدید واگذار شده است و بزودی ساخت و احداث این طرح هم بزودی آغاز خواهد شد.

وی، ساخت و احداث استادسرا در دو شهر بروجرد و نورآباد را از دیگر طرح های عمرانی حوزوی اعلام کرد و گفت: با مشخص شدن زمین این طرح ها و همچنین آماده شدن نقشه و زیرساخت ها احداث این طرح ها هم شروع خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان بر نقش مؤثر خیران در ایجاد و ساخت مراکز حوزوی تأکید و خاطرنشان کرد: انتظار می رود خیران نیک اندیش برای ساخت مراکز حوزی پای کار بیایند تا شاهد رشد و توسعه فضاها و مراکز حوزوی برای اشاعه فرهنگی دینی و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha