جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، بر حتمی بودن پیروزی مستضعفان بر مستکبران تأکید کرده و از امت خواستند از پروژه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام برائت کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، بر حتمی بودن پیروزی مستضعفان بر مستکبران تأکید کرده و از امت خواستند از پروژه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام برائت کنند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ) )القصص-٥

روزی سرنوشت و قضاء و قدر اجتناب ناپذیر و حتمی که روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران است، تحقق می یابد.

این نتیجه حتمی باید باعث ایجاد انگیزه تمامی مستضعفانی که به خداوند متعال و قرآن کریم ایمان دارند، شود و جبهه آنان را متحد کند، صفوف آنان را تحکیم بخشد و فعالیت، حماسه، رشادت، قدرت و قاطعیت مقاومت و جهاد آن ها را در برابر استکبار جهانی بیشتر و بیشتر کند. تو به خاطر یک مسئله بی فایده جانفشانی نمی کنی و به خاطر آینده ای نامعلوم نمی جنگی،  این جنگ هرگز به شکست نخواهد انجامید و پرچم اسلام با وجود تمامی سختی ها و دشواری ها سقوط نخواهد کرد و این نبرد تا قرار گرفتن پرچم پیروزی بر سرزمین فلسطین و تمامی سرزمین هایی که آلوده به قدم های مستکبران و ستمگران شده، ادامه خواهد داشت.

روز جهانی قدس در آخرین جمعه مبارک رمضان از سوی امام خمینی اعلام، به خاطر همان روز موعود است؛ آن روز ، روز فریاد خشم انقلابی تمامی کسانی است که در سرتاسر کره خاکی زیر ظلم و ستم قرار دارند. در آن  روز اطاعت از خداوند، عبادت، نماز و روزه با عمل، جهاد و نبرد در راه خداوند و مستضعفان آمیخته می شود.

تمامی بلاها و مصیبت هایی که در شرق و غرب، دریا و خشکی گسترش یافته، نتیجه فساد طاغوت ها و مستکبران به ویژه آمریکای اُمّ الفساد و فرزنده خوانده آن اسرائیل شیطان است.

این بلا ها و مصیبت ها تمامی ملت ها را فرا می گیرد و هیچ کس از این مسئله مستثنا نیست. دعای بدون عمل نمی تواند در مقابل ناگواری و ویرانگری این بلا بایستد و عملی که بدون وحدت باشد و وحدتی که بدون چنگ زدن به ریسمان الهی و توکل به و یاری دین اسلام باشد، در برابر آن بلا فایده ای ندارد. پس شایسته است مسلمانان در ماه خدا حول کلمه الله و برای یاری دین خدا و یاری بندگان خدا در تمامی زمین متحد شوند.

امروز فرزندان امت اسلامی باید با تمامی خائنان و پروژه های عادی سازی روابط با دشمن خونریز صهیونیستی اعلام برائت کنند و تمامی کسانی که آماده خیانت هستند را کنار زده و محاصره اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کنند تا مایه عبرت توطئه گران و منافقان شوند.

(یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ)

علمای بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha