جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/نمازعیدفطربه امامت آیت الله ناصری یزدی درامامزاده سیدجعفرمحمد(ع)یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: دشمنان ما گمان کردند حال که کرونا آمده، می‌توانند ایران را تحت فشار قرار دهند، اما دیدیم که خداوند متعال با روحیه و مقاومتی که داشتیم، به ملت ما کمک کرد و در مقابل تحریم‌ها ایستادیم و همه توانمندی‌ها را به میدان آوردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر که در امامزاده سید جعفر (ع) یزد برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان به قانون عمل کرده‌ایم و همه تلاش کنیم دستور خدا را در طول سال اجرا کنیم.
وی با اشاره به موضوع کرونا و شیوع آن، بیان کرد: کرونا بسیاری از مسائل را نه تنها در کشور ما بلکه در جهان به هم ریخت و سبک زندگی را عوض کرد که بسیاری از این اتفاقات و تغییرات خوب بود و باید حفظ شود.

امام جمعه یزد  ادامه داد: انجام کارهای خیر، ملاطفت داشتن با یکدیگر، جمع شدن اعضای خانواده دور هم، ایثار، همدلی و … مواردی است که باید حفظ شود.

آیت الله ناصری یزدی عنوان کرد: مردم امید به آینده داشته باشند و بدانند که امید به آینده همه مشکلات را حل می‌کند و ایمان داشته باشید که خدا بندگان خود را فراموش نمی‌کند و مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کسب و کارها تحت تأثیر قرار گرفته و بسیاری از کسبه و مردم در سایر مشاغل با مشکل مواجه شده‌اند، افزود: مردم نا امید نشوند و به فعالیت خود ادامه دهند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: از شرقی‌ها و غربی‌ها نترسید، بدانید که آنها به درد خودشان هم نخوردند چه برسد به ما و هیچکدام به داد یکدیگر نرسیدند، بلکه از یکدیگر دزدی کردند.

آیت الله ناصری یزدی ادامه داد: در کنار کرونا فهمیدیم آنچه که مهم و مؤثر بوده، دین و اعتقاد به خدا و مواسات و سیره اهل بیت (ع) بوده است.

وی تصریح کرد: دشمنان گمان کردند حال که کرونا آمده، می‌توانند ایران را تحت فشار قرار دهند اما دیدیم که خداوند متعال با روحیه و مقاومتی که داشتیم، به ملت ما کمک کرد و در مقابل تحریم‌ها ایستادیم و همه توانمندی‌ها را به میدان آوردیم.

امام جمعه یزد تأکید کرد: ما در دنیا سرفراز شدیم به خاطر اینکه هم درست عمل کردیم و هم مردم مانند سایر کشورهای دنیا از جمله آمریکا در تنگنا و سختی چندانی قرار نگرفتند.

آیت الله ناصری یزدی خاطرنشان کرد: ما در همین کرونا ماهواره نظامی به آسمان فرستادیم و این نشان از توانایی و ظرفیت کشور ما دارد و امیدواریم خداوند متعال به همه خدمتگزاران توانایی بدهد تا در طول سال خدمت به مردم تداوم یابد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha