پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به نقش تأثیرگذار امام روستا و روحانیون جهادی در روستاها، گفت: نقش امام روستا تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در دیدار سرهنگ حمزه برین، معاون اجرایی و جانشین قرادگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به نقش تأثیرگذار امام روستا و روحانیون جهادی در روستاها، گفت: تمام مراسم مذهبی و فرهنگی در روستا باید با محوریت امام روستا بوده و امام روستا باید فعالیتش در روستا مشهود باشد و حتی سبک زندگیش نیز باید هم مانند اهالی روستا باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: متأسفانه موضوع حضور امام روستا به خوبی جا نیفتاده و باید دست اندرکاران قرارگاه پیشرفت و آبادانی دوره های آموزشی را برای طلاب و روحانیت  حوزه علمیه قزوین در موضوعات مختلف برگزار کنند.

وی ادامه داد: یکی از کارهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای معرفی بهتر خود در بین طلاب این است که بتواند فعالیت ها و برنامه های خود را در قالب بروشور به مدارس علمیه اطلاع رسانی کند تا طلاب از فعالیت‌های این عزیزان در روستاها آگاهی پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با بیان اینکه حوزه علمیه قزوین همیشه و با تمام ظرفیت در خدمت این قرارگاه است، تصریح کرد: باید موانع و مشکلات همکاری بیش از پیش این دو نهاد ارزشمند برطرف شود و در این زمینه حوزه علمیه آماده امضاء تفاهم نامه همکاری بین دو نهاد است تا با همکاری هم بتوانیم فعالیت ها روحانیون جهادی را به خوبی ساماندهی و در زمینه فرهنگی و تبلیغی روستا ها بهتر خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha