پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: آزاد سازی خرمشهر قهرمان نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس بود و این روز بزرگ نمادی از مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، با گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: آزاد سازی خرمشهر قهرمان نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس بود و این روز بزرگ نمادی از مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان است و نسل جوان انقلاب اسلامی باید با فضا سازی های مناسب در مورد دوران دفاع مقدس و  به خصوص حماسه فتح خرمشهر بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: فتح خرمشهر بدون شک فرصت مغتنمی برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه حماسه سوم خرداد بیانگر روحیه حق طلبی مردم ایران است که با مدیریت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به منصه ظهور رسید،  تصریح کرد: حماسه فتح خرمشهر اگر با زبان هنر معرفی شود بی تردید تأثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبان خود به خصوص نسل نوجوان و جوان خواهد داشت.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: ایثار، پایداری، صبر، ولایت مداری،  ایمان و مهمتر از همه باور به پیروزی از اصلی ترین دلایل حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر بوده و باید امروز با الگو برداری از آن روز در مقابل توطئه های دشمنان در جنگ فرهنگی و اقتصادی ایستادگی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین از همه دست اندرکاران رزمایش مؤمنانه در ایام ماه مبارک رمضان که به خوبی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و به صحنه آمدند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha