پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مردم ایران در مدت ۴۱ سالی که از عمر انقلاب می گذرد، به جهانیان ثابت کرده اند که هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: در حال حاضر اولویت دشمنان برای مقابله با مردم ایران اعمال فشارهای اقتصادی است و در این شرایط بر ما واجب است تا بیشتر از هر زمان دیگری به کمک و دستگیری از افراد نیازمند توجه کرده تا در گذر از این مسیر سخت که به فضل الهی در آن پیروز خواهیم شد، نیازمندان احساس تنهایی نکنند.

وی افزود: دین اسلام، دین الفت، مهربانی، برادری و برابری است و از جمله مفاهیم ارزشمندی که در آموزه های دینی به خصوص قرآن کریم مورد عنایت و توجه قرار گرفته و به تکرار به آن سفارش شده احسان و دستگیری از نیازمندان و محرومین است؛ نهادینه شدن این سنت حسنه در جامعه فواید و اثرات مطلوب زیادی در عرصه های فردی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به حضور بی نظیر مردم ایران در رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، بیان کرد: مردم ایران با این بسیج همگانی و کم سابقه نشان دادند که همیشه پا به رکاب انقلاب و مطیع امر رهبری هستند و هر کجا و هر زمان که ایشان مطلبی را بیان فرمودند مردم مشتاقانه و با تمام وجود پای کار بوده و هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده تا مطالبات مقام معظم رهبری محقق شود.

وی ادامه داد: مردم ایران در مدت ۴۱ سالی که از عمر انقلاب می گذرد، به جهانیان ثابت کرده اند که هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می کنند و با همین  رویکرد موفقیت های چشمگیری را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده و دنیا را شگفت زده کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha