جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
توزیع 30 هزار بسته معیشتی در قزوین در مرحله سوم رزمایش مؤمنانه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه توسط سپاه قزوین بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: کمک به یکدیگر و انفاق یکی از دستورات دین مبین اسلام است که هر ساله در کشور رقم می خورد اما امسال با توجه به شرایط ایجاد شده و فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه، رزمایش کمک مؤمنانه در سراسر کشور جلوه زیبایی را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین افزود: در ایران اسلامی از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا فعالان جبهه انقلابی در این عرصه نیز به خوبی وارد میدان شده و با اجرای رزمایش همدلی و مواسات به مستضعفان و نیازمندان کمک شایانی کردند.

وی ادامه داد: به میدان آمدن مردم ایران در شرایط کرونایی نشان داد هر کجا وحدت باشد قطعاً می توان از بحران ها عبور کرد و این باید برای ما درس بزرگی باشد که رمز پیشرفت ملت در سایه وحدت، روحیه انقلابی گری و ایستادگی بر روی ارزش ها است.

حجت الاسلام شجاعی مهر بیان کرد: کشورهای درگیر ویروس کرونا امروز حسرت وجود نعمت هایی چون ولایت فقیه و گروهای جهادی و مردمی ایران را می خورند و قطعاً امروز که به شرایط نسبی و ثابتی در بیماری دست پیدا کردیم حاصل مجاهدت های این گروه ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره کنار مردم است، عنوان کرد: سپاه، در راستای کاهش آسیب های ناشی از ویروس کرونا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در رزمایش کمک مؤمنانه اقدامات خوب و قابل توجهی برای حمایت از نیارمندان داشته است.

وی ادامه داد: در سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه که در روز  هفتم خرداد توسط سپاه قزوین انجام شد بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha