شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: نمایندگانی که راهی مجلس شورای اسلامی شده اند بدانند مردم از آنان انتظار دارند و باید انتظارات مردم را به شایستگی پاسخ دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در مراسم بسته بندی اقلام معیشتی و بهداشتی سپاه استان قزوین گفت: در پایان ماه مبارک رمضان و در قنوت عید فطر از خدای متعال تقاضا کردیم که مسیر ما را مسیر صالحان و مخلصان قرار دهد و آنچه که به خوبان داده به ما نیز عطا کند و ما را از خوبان و از صالحان دور نکند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین ادامه داد: باید سرمایه ای که در ماه مبارک رمضان به دست آورده ایم  را غنیمت شمرده و در طول مسیر زندگی از آن بهره ببریم.

حجت الاسلام مصطفایی به رزمایش مؤمنانه که از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیان شد، اشاره و اظهارکرد: همانطور که اقشار مختلف مردم در مبارزه با  کرونا حضوری موثر و با نشاط داشتند، در کمک رسانی به نیازمندان در قالب قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه نیز به خوبی وارد میدان شدند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: ملت ایران بارها در حوادث مختلف یاریگر همنوعان و نیازمندان بوده و چه خوب است  روحیه همدلی و کمک به نیازمندان در طول سال تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین با اشاره آغاز به کار مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، عنوان کرد: نمایندگان باید در جهت تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» و خدمت حداکثری به مردم گام های بلندی بردارند.

وی ادامه داد: نمایندگانی که راهی مجلس شورای اسلامی شده اند بدانند مردم از آنان انتظار دارند و باید انتظارات مردم را به شایستگی پاسخ دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha