پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین در دیدار مدیر کل استان های معاونت امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: مؤمنان با تکیه بر قرآن نشاط خدمت پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار مجتبی ابراهیمی، مدیر کل استانهای معاونت امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: منافقان و کفار کسانی هستند که ریشه ندارند و برای بقا و زندگی باید به جایی تکیه کنند، اما مؤمنان ریشه ایمانی دارند و با آیات قرآن نشاط پیدا کرده و موجب تقویت بقا و جدیت در خدمت‌رسانی آنها می‌شود.

وی افزود: کسانی که از خدا و قرآن تأثیر می‌پذیرند و به روز رستاخیز اعتقاد دارند در دنیا به دنبال برتری جویی نیستند و اگر مسئولیتی بر عهده آنها گذاشته شود، آن را طعمه نمی‌بینند و دنبال فساد نیستند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: روز قیامت کسانی که در دنیا ایمان و تقوا را مبنای رفاقت‌های خود قرار ندادند و ضوابط و قوانین را برای منافع شخصی کنار گذاشتند، پشیمان می‌شوند و به جان یکدیگر می‌افتند و آرزو می‌کنند ای کاش در خط و مسیر انبیاء حرکت می‌کردند و با پیامبر(ص) هماهنگ می‌شدند.

وی عنوان کرد: خدا فرموده چهره چنین انسانهایی در روز قیامت دگرگون می‌شود و چهره‌هایشان از آتش جهنم می‌سوزد و حیران و سرگردان می‌مانند. آنها می‌گویند ما بجای آنکه حرف پیامبر(ص) را گوش کنیم، حرف افرادی را گوش کردیم که در مسیر خدا و قرآن قرار نداشتند و به انحراف کشیده شدیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha