جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام شعبانلی

حوزه/  مدیر مدرسه علمیه آوج گفت: حضور بی نظیر و به یاد ماندنی مردم ایران در سیل مهربانی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، ناله غرب و غرب گرایان را در آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، عصر امروز در تقدیر از فعالان قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه شهر آوج گفت: هنوز در حال مقابله با بیماری کرونا هستیم و مردم باید با موارد بهداشتی را رعایت کنند تا به فضل الهی هرچه زودتر این بیماری را شکست دهیم.

مدیر مدرسه علمیه آوج افزود: امروز محققین ما در عرصه پزشکی پا به پای کشورهای برتر دنیا، بلکه قوی تر از آنها در زمینه با کرونا مقابله قدم برداشته اند و موفقیت های خوبی را  کسب کرده اند و به مدد الهی تا شکست قطعی کرونا فاصله زیادی نداریم.

وی ادامه داد: اجرای طرح مؤمنانه در سراسر کشور تسکین دهنده درد نیازمندان است و با عث شد در ماه مبارک رمضان سفره هیچ کس خالی نباشد و این خود مهر تأییدی بر روحیه مقاومت و اتحاد مردم است و نقش خیرین در این بین ستودنی است.

حجت الاسلام شعبانلی تصریح کرد: این روزها که در کشورهای به اصطلاح پیشرفته دنیا مثل انگلیس، آمریکا بر سر مواد غذایی و مواد بهداشتی دعوا می کنند، مردم ایران همچنان در سیل مهربانی و همدلی به نیازمندان به سر می برند.

مدیر مدرسه علمیه آوج ضمن تقدیر از خیرین در راستای اجرای مواسات وکمک مؤمنانه، با بیان اینکه این همدلی باید تا ریشه کنی فقر از جامعه ادامه داشته باشد، از  همه مؤمنان خواست که در قالب کمک مؤمنانه به دستگیری از نیازمندان بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha