شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پنجره فولاد

حوزه/ مدیر فنی مهندسی آستان مقدس بانوی کرامت از اصلاح و بازسازی پنجره فولاد حرم مطهر خبر داد و گفت: تکمیل قلم‌زنی، میناکاری بالای پنجره فولاد، تکمیل و شکیل نمودن زه‌های دور ستون، لایه‌برداری و تنظیف کامل پنجره فولاد با مواد مخصوص «سیلر و کیلر» برای افزایش ماندگاری توسط جمعی از خادمان متخصص انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه علی رضا کاشی‌زاده طی گفت‌وگویی اظهار کرد: اصلاح و بازسازی  پنجره فولاد حرم بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان و با توجه به بسته بودن موقت درهای حرم در دستور کار قرار گرفت و به همت خادمان متخصص آستان مقدس انجام شد.

وی اضافه کرد: تکمیل قلم‌زنی و رفع نواقص آن، تکمیل و شکیل نمودن زه‌های دور ستون و لایه‌برداری و تنظیف کامل پنجره فولاد با مواد مخصوص برای افزایش ماندگاری انجام و یک محافظ شفاف و ظریف بر روی پنجره فولاد کشیده شده است.

مدیر فنی مهندسی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: تکمیل قلم‌زنی گل‌های حاشیه پنجره فولاد، رنگ‌آمیزی طلایی اسماء شریفه الهی و میناکاری بالای پنجره فولاد و رنگ‌آمیزی به رنگ طلایی از دیگر اقداماتی است که در راستای اصلاح و بازسازی پنجره فولاد انجام‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha