جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خطاط

حجت الاسلام خطاط گفت: مدارس علمیه باید نکات بهداشتی را در ایام امتحانات به جد رعایت کنند تا خدایی نکرده مدارس علمیه مرکز انتشار ویروس کرونا نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عبدالامیر خطاط، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه اصفهان، اظهار کرد: در رابطه با پذیرش حوزه علمیه اصفهان مدیران مدارس اهتمام داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش مدیران مدارس علمیه برای پذیرش حوزه علمیه اصفهان، عنوان کرد: آغاز دوره دوم  امتحانات پایان سال است  که به علت بحث شیوع ویروس کرونا، برای اولین بار برگزاری امتحانات بر عهده مدیران مدارس گذاشته شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: مدارس علمیه باید نکات بهداشتی را در ایام امتحانات به جد رعایت کنند تا خدایی نکرده مدارس علمیه مرکز انتشار ویروس کرونا نشود. نکته سومی که باید متذکر شویم این بوده که ضریب دقت و حساسیت مدیران مدارس در برگزاری امتحانات پایان سال باعث تکرار این اتفاق می شود، همچنین برگزاری امتحانات شفاهی پایه سوم در اسرع وقت را به مسئولان آموزش مدارس علمیه متذکر شده ایم تا امکان انتخاب واحد برای پایه چهارم طلاب محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha