پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 902954
۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
یادداشت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در یادداشتی به تحلیل زوایای قتل «رومینا» به دست پدرش از دیدگاه اجتماعی و روان شناسی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، چند روزی است هشتگ های سلبریتی ها، نوکیسه ها، ضدانقلاب ها روی یک پاشنه آشیل می چرخد؛ قتل (رومینا اشرفی)، اما هیچگاه علل و عوامل به وجود آمدن این جنایتها را مورد بررسی قرار ندادند. جنایت هولناکی که تصورش هم روح و جسم  انسان را پژمرده می کند.

چند نمونه از عللی که باعث چنین جنایت های می شود:

۱. ولنگاری که در فضای افسارگسیخته مجازی وجود دارد.

۲. نقش و تبلیغ فمنیست های که با شو آف های بنیان سوز ریشه خانه و خانواده را می سوزانند.

۳.فیلم ها و سریال های نمایش خانگی که با رویکرد دین ستیزی و ولنگاری ارتباط آزاد دختر و پسر را تولید و در اختیار خانواده ها، جوانان و نوجوانان قرار می گیرد.

۴.مصوبه های ضد دین و فرهنگ اسلامی همچون ۲۰۳۰ که روابط آزاد جنسی را تبلیغ و ترویج و موجب بلوغ زودرس دختران و پسران می شود.

۵. بی توجهی و یا کم توجهی به بسیاری از قوانین حمایت از خانواده 

۶.عدم توجه والدین به رشد جسمی و عاطفی فرزندان که متاسفانه خیلی از خانواده ها غافل هستند. دختران بیشتر از پسرها نیاز به محبت والدین به ویژه پدر را دارند. کوتاهی پدر از نقش حقیقی پدر بودن موجب جایگزینی افرادی غیراز خانواده بعنوان نقش مکمل محبت. در این صورت عواقب این کار اصلا مشخص نیست.

۷.تعدی به حقوق زن قطعا از نظر اخلاق و دین مورد نکوهش بوده و هست، چون دین اسلام تعصبات کور جاهلی زنده به گور کردن دختران را از بین برد.

۸.نقش کاسبان جنایت های مشابه جنایت رومینا که در گسترش این نوع جنایت ها دخیل هستند.

این کاسبان مقطعی هرگز به سقط ۶۰ میلیون جنین اعتراضی ندارند و نمی کنند، ولی چون (جنایت قتل رومینا) را  بخواهند به دین نسبت بدهند، شروع به لجن پراکنی می کنند.

۹.نادیده انگاری درخواست فرزندان از والدین موجب روی آوری به افراد جایگزین می شود.

۱۰.نبود آرامش روانی در خانواده ها را می توان علل و عوامل بوجود آمدن این نوع جنایت ها ذکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha