جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد باقر ناصری و شیخ حسان عبد الله

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصری از طرف نماینده ولی فقیه در سوریه با شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیره تجمع علمای مسلمان لبنان دیدار و در خصوص راه های تداوم فعالیت های تبلیغی مشترک در دوره کرونایی بحث و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر ناصری از طرف حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه با شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیره تجمع علمای مسلمان لبنان دیدار و در خصوص راه های تداوم فعالیت های تبلیغی مشترک در دوره کرونایی بحث و گفتگو کرد.

دو طرف با برگزاری کنفرانس ها و سمینار هایی در فضای مجازی توافق کردند که اولین برنامه آن در سالروز رحلت امام خمینی برگزار خواهد شد و شامل یک کنفرانس فکری با محور های متعدد خواهد بود.

در این دیدار همچنین پیرامون ضرورت مقابله با اندیشه های تفکیری که همچنان با سوء استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای گسترش سموم فکری تلاش می کند، بحث و گفتگو شد و دو طرف بر لزوم ارائه پاسخ عملی و مؤثر به سؤالات جوانان در این دوره و اشکالاتی که در این خصوص مطرح می کنند، تأکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری و شیخ عبد الله با اشاره به آماده سازی یک برنامه فکری و فرهنگی برای همراهی با تحولات دوران پسا کرونا، گفتند: تغییراتی که بعد از پایان ویروس کرونا در سطح فکری به وجود خواهد آمد، ریشه ای خواهد بود، لذا باید از آن برای بازگرداندن مردم به سوی خداوند متعال و عمق بخشیدن ایمان در دل های آنان استفاده کرد و نسبت به خروج از ارزش ها و اخلاق که جامعه به سمت آن حرکت می کرد هشدار داد که از جمله آنها؛ همجنسگرایی و افکار ملحدانه بود.

در پایان دو طرف بر استمرار ارتباط در جهت تعمیق روابط میان دفتر حضرت آیت الله خامنه ای در سوریه و تجمع علمای مسلمان در لبنان توافق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha