شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شورای فرهنگ عمومی یزد

حوزه/عضو شورای حوزه علمیه یزد در شورای فرهنگی عمومی استان  با تأکید بر ضرورت توجه به پایین بودن نرخ جمعیت گفت: شورای فرهنگ عمومی در موضوع خانواده پیامک محور نه، بلکه به صورت پیامد محور عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: کرونا نشان داد باید ترکیب های غربی در زمینه بازار و تجارت را رها کنیم و به روش  مرسوم در جامعه خودمان  سر و سامان بیشتری ببخشیم.

وی یادآور شد: فروشگاه های جزء در محلات و کوچه پس کوچه ها به عنوان انبارهای کوچک مواد غذایی بدون رقم زدن هجومی ملموس، به  تأمین مایحتاج عمومی  مردم پرداختند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد تأکید کرد: تأسیس پارک های ویژه یا بوستان بانوان که امکان فعالیت های ورزشی و تفریحی را در فضایی مناسب فراهم بیاورد، ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی خاطر نشان کرد: تقویت بنیان خانواده و سامان بخشیدن به موضوعات مرتبط به این زیرساخت مهم فرهنگی از جمله بحث جمعیت با توجه به نرخ پایین رشد و تقریبی منفی در اولویت شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

وی خواستار شد: شورای فرهنگ عمومی در موضوع خانواده «پیامک محور» نه؛ بلکه به صورت «پیامد محور» عمل کند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha