جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اکرام ایتام

حوزه/ رئیس کمیته امداد شهرستان خاتم گفت: بیش از ۳۵۰ فرزند نیازمند ایتام و غیریتیم در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت دو هزار و ۵۷۶ حامی نیکوکار در سطح شهرستان بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اکبر مقدم، رئیس کمیته امداد شهرستان خاتم به خبرنگاران، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۹۹ سبد کالا به ارزش ۲۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های ایتام توزیع شد.

وی افزود: ۱۶۴ یتیم و ۱۹۹ فرزند نیازمند غیریتیم در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت ۲۵۷۶ حامی نیکوکار بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان خاتم در خصوص برنامه های ماه رمضان، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری تاکنون ۱۰ هزار پرس غذای گرم و دو هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

مقدم بیان داشت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع‌شده ۴۰۰ میلیون تومان و غذای گرم طبخ شده در آشپزخانه مهدوی این شهرستان ۱۵۰ میلیون تومان بوده است که با مشارکت و همکاری خیران تأمین‌شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۴۲ میلیون تومان نیز برای خرید لوازم ضروری منزل و جهیزیه برای خانوار ایتام تحت حمایت شهرستان خاتم هزینه شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha