سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نرگس عزیزی/مدیر معصومیه یزد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران معصومیه(س) یزد از فعالیت ۳۰ بانوی جهادگر طلبه این مدرسه علمیه در زمینه های مختلف مبارزه با کرونا خبر داد.

نرگس عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، گفت: در طول سه ماه گذشته و در ایام تعطیلی مدارس علمیه برای پیشگیری از شیوع کرونا، بانوان طلبه علاوه بر تداوم کلاس های درس در فضای مجازی به فعالیت جهادی علیه کرونا نیز پرداختند.

وی اهم فعالیت های جهادی بانوان طلبه مدرسه علمیه معصومیه یزد وابسته به آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد را تشکیل کارگاه‌های دوخت ماسک به صورت انفرادی در منزل و یا حضور در کارگاه‌های جهادی تولید ماسک ستاد مردمی، تشکیل گروه‌های مجازی مبارزه با کرونا در شبکه های مجازی و اطلاع رسانی به اقشار مردم، پاسخگویی مجازی به شبهات بانوان، کمک در جمع آوری هدایای مردمی و طلاب برای تهیه بسته های معیشتی رزمایش مواسات و توزیع آن به قشر نیازمند برشمرد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه یزد با قدردانی از حضور خودجوش بانوان جهادگر این مدرسه علمیه،  تعداد بانوان جهادگر را ۳۰ نفر بیان کرد و از سایر بانوان طلبه در حال تحصیل علاقه‌مند به فعالیت جهادی در طول سال در دیگر عرصه های مورد نیاز جامعه دعوت به همکاری کرد.

بانوان طلبه معصومیه یزد به کمک نیازمندان شتافتند

عزیزی در خصوص رزمایش مواسات، گفت: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و راه اندازی رزمایش مواسات برای کمک به نیازمندان، بانوان طلبه این مدرسه علمیه نیز در لبیک به پیام رهبرمان به میدان آمدند.

وی با قدردانی از همه بانوان طلبه که در مهار کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند، افزود: با توجه به تعداد محدود طلاب این مدرسه علمیه و تازه تأسیس بودن آن، طلاب بر اساس ظرفیت و تلاش خود و همیاری والدین و همسر و فرزندانشان توانستند با تجمیع کمک های نقدی، بیش از ۶۰ بسته معیشتی را در چند نوبت تهیه و به نیازمندان اهدا کنند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه یزد ادامه داد: براساس برنامه سالیانه این مدرسه در ماه رمضان و به همت بانی محترم، طلاب و خانواده آنان مهمان سفره افطاری بودند که با توجه به رعایت فاصله اجتماعی، طلاب بسته های افطاری خود را دریافت کردند.

عزیزی از دیگر فعالیت های بانوان طلبه در ماه رمضان را برگزاری چندین مسابقه به صورت غیرحضوری در جمع مجازی طلاب مدرسه، برگزاری جشن های مناسبتی و نیز مراسم معنوی به مناسبت ماه رمضان، برگزاری ختم قرآن و صلوات برای اموات کرونایی، مسابقه حفظ سوره های قرآن، غبارروبی و زیارت قبور شهدای مدفون در امامزاده سید جعفر محمد(ع)، مراسم سخنرانی مجازی در مناسبت های ماه رمضان، حضور فعال در فضای مجازی به مناسبت روز جهانی قدس اعم از ساخت کلیپ، راهپیمایی مجازی، تهیه بروشور و ... برشمرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha