جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره آموزشي «كلاسداري تبليغي»

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز از برگزاری دوره آموزشی «کلاسداری تبلیغی» ویژه مبلغین و مشاورین طرح امین این شهرستان با هدف ارتقای توانمندی تبلیغی طلاب خبر داد.

خانم عزت شهبازی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از برگزاری دوره آموزشی «کلاسداری تبلیغی» با حضور حجت الاسلام مرتضوی، کارشناس فرهنگی تبلیغی خبر داد و افزود: مبلغین و مشاورین طرح امین مدارس در این دوره آموزشی به مدت ۷ روز با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری شرکت کردند.

وی افزود: در این دوره، کلاسداری به معنای محتوای آماده برای تأثیرگذاری بیشتر بر مخاطب، تولید محتوای تبلیغی، مخاطب شناسی تبلیغی و نکات کاربردی و مهم کلاسداری با ارائه اسلایدها و محتواهای مختلف از جمله حجاب، عشق به خدا، انتخاب عاقلانه، زندگی عاشقانه و ... مورد آموزش قرار گرفت.

شهبازی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰ مشاور طرح امین مدارس دخترانه مقطع دبستان و دوره متوسطه اول و دوم، روزانه در بین دانش آموزان فعالیت تبلیغی دارند و تعدادی از مبلغین نیز به صورت پاره وقت و مناسبتی مشغول به فعالیت در مدارس شهرستان مهریز هستند.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای توانمندی تبلیغی طلاب و مبلغین دانست و اظهار امیدواری کرد: شاهد فعالیت تبلیغی مؤثر و اثرگذار بانوان طلبه در جامعه و بین قشر دانش آموزان باشیم.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز در پایان از افزایش تعداد مبلغین در مدارس خبر داد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی تبلیغی و مهارتی برای مبلغین، در سال تحصیلی آینده، تعداد اعزام مبلغین به مدارس سطح شهر افزایش می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha