جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباسی

حوزه / رئیس جامعه المصطفی العالمیه در پیامی به گردهمایی مبلغان مجازی و رسانه‌ای در مشهد، تصریح کرد: روش تبلیغ مجازی ظرفیت‌های فراوانی دارد که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، در پیامی به گردهمایی مبلغان مجازی و رسانه‌ای جامعه المصطفی شعبه مشهد که شامگاه سه‌شنبه ۱۳ خردادماه برگزار شد، آورده است: تجربه تبلیغ در ماه مبارک رمضانی که گذشت، از ویژگی‌های زیادی برخوردار بود تا جایی که افق تازه‌ای را در حوزه تبلیغ، فراروی مبلغان و جامعه هدف آنان گشوده است.

وی در این پیام با اشاره به وجود کمبود بضاعت و تنگناهای زیرساختی، از همت مبلغان و مدیران و برنامه ریزان عرصه تبلیغ مجازی تقدیر کرد و افزود: جا دارد از تلاش و مجاهدت‌های خالصانه مبلغان و همه‌کسانی که به‌گونه‌ای در این رویداد مشارکت و نقش‌آفرینی داشتند سپاسگزاری نمایم. امیدوارم که با عنایات الهی و برطرف شدن موانع کنونی بار دیگر فضای تبلیغ حضوری و چهره به چهره که سنّت جاریه میراث گذشتگان ما است فراهم شود.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: بایستی با گردآوری تجربه‌ها و اندوخته‌های اصیل از تبلیغ ماه رمضان امسال و تحلیل و بررسی نقاط ضعف و قوت، در این عرصه جدید، در کنار تبلیغ حضوری توجه خاص کرد.

وی در پیام خود خطاب به مبلغان ۱۷ کشور که در گردهمایی حضور داشتند، افزود: ظرفیت‌های فراوان روش تبلیغ مجازی با توجه به وسعتی که دارد می‌تواند ایجاد کند، از این فرصت باید استفاده کرد و نباید مورد غفلت قرارداد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولان و مدیران باهم اندیشی و هم‌فکری با مبلغان که در خط مقدم این جهاد فرهنگی حضور داشتند طرح‌ها و برنامه‌های لازم برای آینده این حرکت تدوین و تنظیم کنند.

گفتنی است، گردهمایی مبلغان فضای مجازی و رسانه‌ای در عرصه بین‌الملل جامعه المصطفی مشهد، با حضور ۲۰۰ مبلغ از ۱۷ کشور، در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha