پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام و رهبری

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه راه امام خمینی (ره) همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: بعد از ارتحال امام راحل، امام خامنه ای اجازه ندادند که آرزوی دشمنان که همانا تضعیف انقلاب و نظام اسلامی بود، محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی در مراسمی که امروز مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام کامیاران برگزار گردید، اظهار داشت: به جرات می توان گفت که امام خمینی(ره) تاثیرگذارترین شخصیت قرن اخیر بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران، امام خمینی (ره) را یک مکتب انسان ساز خواند و با اشاره به اینکه شناخت ابعاد شخصیتی امام راحل نیازمند کار بیشتر است، ادامه داد: امام خمینی (ره) هم مردم خدا بود و هم مرد سیاست.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه راه امام خمینی (ره) همچنان ادامه دارد، بیان داشت: بعد از ارتحال امام راحل، امام خامنه ای اجازه ندادند که آرزوی دشمنان که همانا تضعیف انقلاب و نظام اسلامی بود، محقق شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در بخش دیگری از سخنان خود به قیام ۱۵ خردادماه سال ۴۲ اشاره کرد و گفت: یکی از عواملی که توانست زمینه ساز تشکیل حکومت اسلامی در ایران شود، قیام خونین مردم در ۱۵ خردادماه بود.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان عنوان داشت: قیام ۱۵ خرداد، سرآغاز یک مبارزه بزرگ و طولانی علیه نظام ستمشاهی در ایران گردید و بی شک این قیام از ارکان اساسی و مهم تشکیل دهنده نهضت امام خمینی (ره) علیه حکومت پهلوی شناخته می شود.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به رزمایش کمک مومنانه در کشور و به ویژه در استان کردستان، گفت: ملت ایران به ندای رهبر معظم انقلاب  لبیک گفتند و با برگزاری رزمایش کمک مومنانه بار دیگر وحدت و انسجام و برادری را به دنیا نشان دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha