سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام خمینی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر علی‌آباد کتول گفت: مکتب و راه امام خمینی(ره) بهترین راه نجات هر انسانی است، که با الگوگیری از سیره عملی امام و با توفیق الهی می توان در این مسیر نورانی ثابت قدم ماند.

خانم آمنه شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  در گلستان، امام خمینی(ره) را یکی از برجسته ترین شخصیت های تاریخ بشریت دانست و گفت: امام خمینی(ره) با قیامش علیه ظلم های طاغوت، پیامبرگونه عمل کردند.

وی در ادامه انقلاب اسلامی ایران را اعجاز قرن معرفی کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «انقلاب ما بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست».

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب معتقدند که اخلاص و قدرت معنوی، همراه با خصوصیت منحصر به فرد امام خمینی(ره) توانست تاج و تخت فرعونیانِ زمان را در هم بکوبد و قلب همه مستضعفان را به نور امید روشن سازد.

شریعتی با بیان اینکه مکتب امام برگرفته از قرآن و معرفت اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: چنانچه امام(ره)، هم خود و هم ملت عزیز ایران را مفتخر به این مکتب الهی دانسته است، فهمیده می شود که تمامی این مکتب، برگرفته از منابع دین الهی است.

وی بیان کرد: مکتب و راه امام خمینی(ره) بهترین راه نجات هر انسانی است، که با الگوگیری از سیره عملی امام و با توفیق الهی می توان در این مسیر نورانی ثابت قدم ماند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه کوثر علی آباد کتول، سیره زندگی امام خمینی(ره) را بهترین الگو برای جامعه انسانی دانست و گفت: جنبه های مختلف زندگی امام(ره) می تواند بهترین الگو برای نسل دیروز و نسل متحول و پیشرفته امروز باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha