جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ولائی برحق

حوزه/ حجت‌الاسلام ولائی برحق گفت: بازگشایی مساجد فرصتی درخشان جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی با توان مضاعف است و طرح مواسات و همدلی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت‌الاسلام ولائی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی با رعایت پرتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: مساجد و هیئات مذهبی استان نشان دادند در هر صورت فعالیت خود را اجرا می‌کنند و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را ادامه خواهند داد.

وی افزود: حال که با اعلام رسمی، مساجد بازگشایی شدند، مناسبت های مهم ملی و مذهبی را می‌توان با رعایت موارد بهداشتی و با قوّتی دو چندان نسبت به قبل برگزار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه به حضور پر رنگ مردم در طرح مواسات و همدلی اشاره و ابراز کرد: به خاطر داشته باشیم طرح مواسات و همدلی به انتها نرسیده و با توانی مضاعف ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین ولائی برحق در پایان با اشاره به نقش‌ مساجد و هیئات مذهبی در حل مشکلات معیشتی مردم، خاطرنشان کرد: در بسیاری از نقاط استان البرز، محلاتی با شهروندان نیازمندان و مستمند وجود دارد و اینجا دقیقا محل ایفای نقش مساجد و امام محله است، لذا باید در راستای حل این معضل اقتصادی که منجر به مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی می‌شود، گام های محکمی بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha