جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 904543
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
رضوانی

حوزه/ امام جمعه بویین زهرا گفت: همه کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت دارند باید خود را مدیون مردم بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید بویین زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: همه کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت دارند باید خود را مدیون مردم بدانند.

امام جمعه بویین زهرا افزود: امروز در جامعه به برکت انقلاب اسلامی همه مشاغل و مسئولیت ها به نام اسلام و انقلاب است و مردم عملکرد و رفتار مدیران را در نظر دارند و از مدیران و مسئولان انتظار بالایی دارند و مدیران نظام باید از رفتار خلاف واقع موازین دینی و اسلامی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: در بسیاری از روایات خدمت به خلق و سودرسانی به آنها عامل ارزشمندی برای انسان لحاظ شده است. رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) در پاسخ به این سؤال که محبوب ترین افراد نزد خداوند چه کسانی هستند، فرمود: «انفع الناس للناس، کسانی که بیشترین نفع و سود را به مردم برسانند».

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: خدمت کردن مصادیق زیادی دارد از جمله آن حمایت از قشرهای فقیر و مستضعف، رفع مشکلات اقشار نیازمند و خدمت برای عمران و آبادانی کشور است.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: مسئولانی که به مردم خدمت می کنند خدای متعال برای آنها در روز قیامت جایگاه باارزشی در نظر گرفته و خوشا به حال کسانی که همواره به فکر خدمت رسانی به مردمند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha