جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ اخیراً شایعه ای مبنی بر کناره گیری آیت الله علم الهدی از نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امامت جمعه مشهد مقدس در حال نشر است و حتی از برخی افراد هم به عنوان جایگزین نام برده می شوند.

خبرگزاری «حوزه» - مشهد مقدس، اخیرا شایعاتی مبنی بر کناره گیری آیت الله سید احمد علم الهدی از نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امامت جمعه مشهد مقدس در حال نشر و گسترش است.

البته این اولین باری نیست که این گونه شایعات مطرح می شود و حتی اخیرا از گزینه‌های مبنی بر جایگزینی آیت الله علم الهدی در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امامت جمعه مشهد مقدس هم نام برده می‌شوند.

در همین راستا خبرگزاری حوزه به منظور بررسی این شایعه، پیگیری‌هایی را انجام داد و حجت الاسلام محمدحسین ایزدی، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما توضیحاتی را پیرامون شایعه مطرح شده، ارائه کرد.

واکنش مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به شایعه کناره گیری آیت الله علم الهدی از نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی و امامت جمعه مشهد مقدس، اظهار داشت: الآن بنده این خبر را از شما می شنوم و از این اخبار زیاد است و زمانی که بنده به این مسئولیت آمدم که یک سالی می شود، آنقدر این شایعه قوی بود که آقای استاندار از ما پیگیر شد و گفتم «من که مدیر شورا هستم، خبر ندارم».

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی ادامه داد: اینگونه موارد را باید از تهران بپرسید؛ نمایندگان ولی فقیه زیر نظر مستقیم دفتر حضرت آقا هستند، اما من تکذیب می کنم و تا همین لحظه که شما سؤال می پرسید بنده اطلاع و خبری ندارم.

وی افزود: استان خراسان با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، بنده فکر می کنم در این موقعیت شخصیتی نظیر آیت الله علم الهدی یا نداریم و یا کم داریم؛ با توجه به شناختی که بنده از نزدیک با ایشان دارم مدیریت و اشرافیت ایشان و جهاتی که وجود دارد کم نظیر است. طبیعی است که با توجه به ویژگی‌های خاص ایشان، یک عده ای هم ساکت و  بیکار نمی نشینند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلطان احمدی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 6
    هر جا شخصیتی تاثیر گذار و شاخص و کاردان و انقلابی و ضد دشمن داخلی و خارجی باشد و دشمنان از راه های مختلف نتوانند او را تخریب کنند با این شایعات قصد خود را نشان می دهند و این شایعات نشان از شکست دشمن در مقابل این شخصیت است و نشان می دهد که این شخصیت چقدر با ارزش است که دشمن اینگونه و از این طریق قصد تخریب و ایجاد شایعات را دارد
  • الف- ب IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    3 3
    بله مثل آیه الله علم الهدی کم داریم ای کاش خودش داستان سه تفنگدار را توضیح دهد و به شایعات دایان دهد
    • محمد IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      3 1
      کدام شخصیت کدام تاثیر؟وجود ایشان و تفکرات دگم و داعش گونه استان خراسان را به فقر و فلاکت و نیستی و نابودی کشانده است و باعث شدا استان خراسان رضوی یکی از فقیر ترین و دارای بالاترین فساد و فحشا در کشور باشد
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      1 0
      جناب محمد ! دانسته قذارات دیگران را به دامان کسی می زنی که بیشتر نقش خوب و عالی برای مومنان و فرهنگ دینی داشته و دارد . اف بر شماها . خداوندا کذابین فضای مجازی را رسوای دنیا و آخرت فرما .
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
      0 0
      جناب محمد ! اون فقر و فلاکت مال بی بندو بارهاست ، داعش هم ساخته ارباشون هست ، تا اسلام حقیقی را پیش امثال شماها سیاه جلوه دهند . وقتی بصیرت نداشته باشی سپاست می شود قلمی تیره و مسموم !
  • احمدم IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    8 0
    آخه بزرگوار! این چطور جواب دادن هستش؟؟ اولش میگه: اینگونه موارد را باید از تهران بپرسید؛ نمایندگان ولی فقیه زیر نظر مستقیم دفتر حضرت آقا هستند، بعدش میگه: اما من تکذیب میکنم دست آخر هم میگه: تا همین لحظه که شما سؤال می‌پرسید بنده اطلاع و خبری ندارم. بالاخره شما باید پاسخگو باشید یا نه؟ و این که خبر دارید یا ندارید؟ اگر خبر ندارید و شما مرجع نیستند، پس چه چیزی رو تکذیب می کنید. اگر هم مطلع هستید که نباید بگید خبر ندارم.
    • سعید IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
      0 0
      احسنت همه تکذیب میکنن بعد فردا میبینی که استعفا داده اند
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
      0 0
      تکذیب نسبی یعنی تا آنجا که می دانم چنین چیزی نبوده است ، بیان دقیق را سپاس گویبم .
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    2 1
    آدمهای خوب همیشه دشمنشون زیاده
  • علی IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    احتمالا یا حرفش گوش نمیدن یا دوست نداره مخواه بر راهش مگر زور بر منبر دامادش ریسی قوه قضاییه تا حالا بوده خبری تو جمهوری اسلامی بشه تکذیب نکنن
  • محمدرضا IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    1 0
    بقول امام راحل اگر یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مستضعفین است همین یک کار است
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
      0 0
      چی رو به چی می چسبونی جناب ؟! سد محکمی مثل ایشان در برابر هوس بازان کجا داربم ؟
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 1
    با توجه به گام دوم انقلاب و رويكرد جوانگرايي مدبرانه در كشور تغيير حضرت آيت الله علم الهدي حفظه الله مستبعد نيست به هر حال بايد براي آينده انقلاب كادرسازي كرد
    • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
      2 1
      رهبر فرزانه انقلاب جوانگرایی و میزان آن را اجمالا مشخص کردند ، آیت الله علم الهدی ، علم هدایتش در اوج جوانی است بحمد الله .
  • ترویج ایمان و تقوی برنامه علم الهدی برای رفع فقر IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    1 0
    آیت الله علم الهدی دقیقا چیزهایی را دنبال کرده و می کند که باعث برکات همه سویه می شود و این عین آن چیزی است که در قرآن کریم شاهدش هستیم : وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرى‌ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَيْهِمْ بَرَكاتٍ مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْضِ وَ لكِنْ كَذَّبُوا فَأَخَذْناهُمْ بِما كانُوا يَكْسِبُونَ «96» و اگر مردم شهرها و آبادى‌ها ايمان آورده و تقوا پيشه كرده بودند، قطعاً (درهاى) بركات آسمان وزمين را برآنان مى‌گشوديم، ولى آنان (آيات ما را) تكذيب كردند، پس ما هم به خاطر عملكردشان آنان را (با قهر خود) گرفتيم.
  • امیر عزتی کتاب فروش IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    سلام حاج آقا ۲۴ بهمن در آستان قدس مشهد بودم خیلی کیف داشت رفتم داخل کتاب فروشی های حرم چند تا تبلیغ کتاب کردم خیلی با صفا ست روز پدر را به شما تبریک عرض میکنم خداوند طول عمر بدهد خوش به حال شما مشهد هستید آنجا خیلی با صفا ست انشالله سال جدید سال خوبی باشد راستی از آقای ایزد پناه لطف کرد و یک دست غدا حرم به من داد خدا برکت خیلی کیف داشت خدا کنه هرچیزی از خدا میخواهید به شما بدهد
  • مجتبی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام قربونت،🌹