سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رئیسی سفر به شیراز

حوزه/ رئیس قوه قضائیه گفت: فارس گسترده ترین مجمع قضایی کشور را در خود دارد و در طی این سفر موانع تولید و راهکار رفع آن بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز در بدو ورود به شهر شیراز با اشاره به اینکه حضور در استان‌ها یکی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی است، اظهار داشت: قرار بود در سال قبل به استان سفر صورت بگیرد، اما به علت شیوع بیماری کرونا در کشور این سفر بیش از سه ماه به تأخیر افتاد.

وی با تاکید بر اینکه شیوع کرونا موجب شده است تا نتوانیم به همه استان ها سفر کنیم، اضافه کرد: باید تمامی ملاحظات بهداشتی رعایت شود، از این رو در طی این سفر به تمام استان سفر صورت نمی‌گیرد و برنامه‌ها همراه با محدودیت بوده است.

رئیس قوه قضائیه به اهداف سفر به استان فارس اشاره کرد و بیان داشت: مسائلی که مسائل روز و سال است در کنار بررسی موانع تولید و راهکارهای جهش تولید از جمله برنامه‌های اصلی این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: فارس گسترده‌ترین فضای قضائی کشور است و سعی شده تا مواردی که در خصوص راهکارهای کاهش موانع تولید احصا شده است در این جلسات بررسی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha