جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یمن

حوزه/ فعال یمنی در واکنش به اقدام سازمان ملل نوشت: پولی که این سازمان پست دریافت کرد؛ پولی آغشته به خون کودکان یمنی است و ننگ و عاری است که تا ابد دامنگیر این سازمان و کارکنان آن خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، گوترش  دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی را سال‌ها پس از آنکه به دلیل کشتار کودکان در یمن به فهرست سیاه افزوده شده بود، از این فهرست خارج کرد.

در همین راستا "سلیم المنتصر" از فعالان یمنی طی یادداشتی ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود ،از سازمان ملل متحد به خاطر دریافت پول و چشم پوشی از جنایات سعودی ها در یمن اعلام انزجار نمود و نوشت:

 من هرگز فکر نمی کردم که اصول بشردوستانه به قدری ارزان باشد که قاتل فقط به خاطر پرداخت پول ، مورد احترام و تکریم قرار گیرد. اقدامی که سازمان ملل متحد در حذف ائتلاف متجاوز سعودی  علیه یمن از لیست ناقضان حقوق کودک انجام داد ، انزجار از این سازمان فاسد که له له زنان به دنبال  پول است، را بر می انگیزد چرا که توجهی به کودکان بی گناهی که در قتل عام ها و کشتارگاه های وحشتناک یمن  به دست آل سعود به خاک و خون کشیده می شوند، ندارد.

در برابر دریافت پول ناچیزی سازمان ملل این ائتلاف متجاوز را ازخون کودکان یمنی تبرئه کرد و من بعید نمی دانم که اگر آل سعود پول بیشتری پرداخت می کرد؛ به خاطر کشتار یمنی ها و نابودی یمن بیشتر مورد احترام ،تکریم و حتی اعطای مدال افتخار هم قرار می گرفت.

پولی که این سازمان پست دریافت کرد؛ پولی آغشته به خون کودکان یمنی است و ننگ و عاری است که شامل این سازمان و کارکنان آن تا ابد خواهد بود. این پول دلیل آشکار و واضحی است که آنها هیچ حقی ندارد ، باطل هستند و آنها  ابزاری اند در دست متجاوزانی که پول پرداخت می کنند؛ چه بازار ارزانی که ارزش های انسانی را می فروشد و پول دریافت می کند.

 مردم یمن از زمان آغاز تجاوز علیه این ملت مظلوم، هرگز به هیچ نقش مثبت و سازنده ای برای این سازمان تکیه نکرده و به آن اعتماد نداشتند، ما بهترین توافق را در توافق نامه آتش بس استان الحدیده در استکهلم سوئد داشتیم که به امضا رسید، توافقی که تحت حمایت سازمان ملل متحد بود، اما از آن زمان تاکنون ائتلاف متجاوز سعودی  این توافقنامه را  نقض نموده است.

و همچنان دشمن متجاوز این استان و غیر نظامیان و تاسیسات غیر نظامی را بدون کمترین توجه به توافق نامه یا احترام به سازمان ها و موسساتی که در این توافق نامه آمده، بمباران می کند و چگونه باید آل سعود به این سازمان احترام بگذارد در حالی که با پول کثیف خریداری شده و این توافق نامه ها چیزی جز جوهر برکاغذ نزد افراد پست و بی ارزش نیست.

خدا برای ملت من کافی است؛ او یار ملت ما است، پیروزی و کرامت از آن ملت یمن است و ذلت و خسران آشکار از آن خائنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha