جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گروه جهادی

حوزه/ مسئول گروه جهادی سیدالشهدا(ع) گفت: تسهیل در روند درمان بیماران محروم و کم بضاعت از مصادیق بارز کار جهادی و مخلصانه است.

حجت الاسلام محمد جلالی در حاشیه اجرای طرح ویزیت رایگان در مسجد بقیه الله (عج) شهرقائم قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: اجرای این طرح در کنار خدمات فرهنگی، مشاوره ای و نیز توزیع ارزاق ویژه خانواده های نیازمند با همکاری و هم افزایی سه گروه جهادی سیدالشهدا(ع)، گروه جهادی- پزشکی شهید کاظمی و نیز گروه انصارالمهدی(عج) صورت گرفته است.

وی افزود: در دو روز اجرای این طرح در این مسجد(پنج شنبه و جمعه) بیش از ۴۰۰ نفر غربالگری و ویزیت رایگان شده و بنا بر نیازمندی هایی که داشته اند به آن ها خدمت رسانی لازم صورت گرفته است.

این روحانی جهادگر همچنین با بیان این که یکی از مصادیق بارز فعالیت جهادی در حال حاضر، تسهیل در روند درمان خانواده های محروم و کم بضاعت جامعه است، ابراز داشت: خوشبختانه چه در جامعه پزشکی و چه گروه ها و اقشار دیگر همچون طلاب و دانشجویان، اعلام آمادگی برای اجرای چنین طرح های خداپسندانه ای وجود دارد و انصافاً هم استقبال مردم از این گونه برنامه ها بسیار خوب و مشتاقانه بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha