سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به راه اندازی طرح «امام محله» در سطح استان، گفت: این طرح تاکنون در ۷۶ محله راه اندازی شده است که می تواند گره گشای مشکلات بسیاری از مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی در آستانه فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، به سیاست های سازمان تبلیغات اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس همان سیاست های کلی مقام معظم رهبری است که در بحث تحول به آن اشاره فرمودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، ورود جدی به مسئله تبیین چله انقلاب را یکی از رویکرد های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و عنوان کرد: ورود به بحث شهادت شهید سلیمانی تحت عنوان پویش های مردمی یکی دیگر از این رویکرد ها به شمار می رود که در این مجموعه آغاز شده است، همچنین در بحث پیوت های خدمات اجتماعی نیز تاکنون به نحو مطلوبی عمل کرده ایم.

وی فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی در ایام شیوع ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی و فرهنگی در این بخش ورود جدی داشته اند و مساجد نه تنها در این ایام، تعطیل نشده اند، بلکه تبدیل به مراکز تولید ماسک و غیره شده اند.

حجت الاسلام محرابی در ادامه با بیان اینکه در ایام شیوع کرونا به ۷ هزار و ۵۰۰ خانواده به طور نقدی کمک هایی صورت گرفته است، یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی نیز از دیگر فعالیت هایی بود که در این بخش از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تربیت مبلغ کیفی اشاره کرد و بیان داشت: در بخش تیلبغ خانواده نهضت «زنان خانواده» آغاز شده است که در این بخش تبلیغ به دست پدر و مادر نیز سپرده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به راه اندازی طرح «امام محله» در سطح استان تاکید کرد: این طرح تاکنون در ۷۶ محله راه اندازی شده است که می تواند گره گشای مشکلات بسیاری از مردم باشد.

وی به فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در بخش فضای مجازی پرداخت و مطرح کرد: پیوست رسانه ای نیز از دیگر ضروریات جدی در سطح استان است که آن را دنبال می کنیم.

حجت الاسلام محرابی در پایان به تجیل از فعالان فرهنگی عرصه های در بخش های مختلف اعم از رسانه، حجاب، قرآن کریم و ... اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ۵۰۰ فعال فرهنگی که ۲۵۰ نفر از این تعداد در شیراز و ۲۵۰ نفر در شهرستان ها حضور دارند تجلیل صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha